Skip to main content

warna warni kehidupan

Kawad..
Dah lama aku tak berkawad. Tu lah cuti lama sgt..lupa step lah plak..laen kli wlaupun cuti,,aku kena kawad jgak lah..kawad sorang2???ermmm..tak seronok..ajak adik2 lah..satu plan yang agak bagus..tapi tuk laksanakan nyer kena pkir 999 kali..huhuk..


malu,,
hahaha,,sjak bila plak aku nie seorng yang agak987xx pemalu nie… nk kata sejak bercinta,, pakwe xde lagi…pakwe xde?? Bley prcaya ker??hahaha…xthu lah …apa plak aku merapu nie..oke..balik kpd cerita malu ni…aku malu sbb mse kawad tadi,,ak dtg lewat..smua orang tgk..dah lah org dah berbaris,,aku duk pkai kasut lagi kat c2…hahaha

saya seorang yang pemalu



seronok,,
tadi dapat hadiah..adiah besday yang dah lame brlalu..tp skurang nya ada gak org bagi…walaupun dah tua..opss,,aku msih muda lgi taw..tua2 nie bagi lah pada org laen,,klu kata matang 2,,xlogik plak..sbb aku xde plak tunjuk sifat matang nie..huhu


hadiah saya...


ngatok,,
hahahaha..nie adalah salah satu yang akan aku bt klu aku rse aku nk bt…so skrg nie aku dh mula rse ngatok,,so…..setakat nie shaja hikayat yang merapu ditambah plak ng ayat2 bodo cam budak tadika…budak tadika pnyer ayat lg oke dari aku..=)

jom tido...

Comments

Popular posts from this blog

Tips jimat gaji pertama

Sebenarnya aku nie xsabar nk kerja..nak rase duit sendiri katakan... Nak bagi mama n papa, nak simpan tuk kawen..mcm2 la lagi dlm fikiran aku nie... Tapi apa pun...aku kena la ada perancangan tuk pastikan apa yg aku nak,,tercapai..amin... Tbe2 aku teringat pasal kurus celek kewangan yang aku pergi ari tu n nasihat2 yg sempat aku dgr dri org2 yg ada pengalaman nie..ditambah plak dgn apa yg aku sempat belek2 dri majalah dan internet..hehe So,aku rse aku nk kongsi la sikit.. First sekali, JANGAN dapat gaji tu terus nak beli kereta..yela..dh ada duit..mstila nk pakai kereta..kereta plak bkn kereta biasa2 tp kereta hebat2 la kn..tula silap kita sebenarnya (sbb aku pun angan2 nak pakai kereta mewah ble dh dpt gaji,hehehe). Kita sepatutnya simpan duit untuk duit kecemasan dimana duit tu sama bnyak dgn gaji kte 3 bulan..kita jgak kena simpan sekuarang-kurangnya 10% dri gaji kita sebagai simpanan tetap kita.. Second, kita kena buat bajet tuk diri kita tu...berapa kita nk simpan n berapa yg kita

..Jalan-jalan di universal studio singpore n johor..

First trip wif aty..rumet time duk hostel dlu...thanx sudi layan kerenah kite.. Dari terengganu ke johor..johor ke singpore..singpore ke johor..johor ke terengganu..hehe.. Saya sangat gumbira! Universal studio singpore.. Jalan2 dkat johor la plak kte..prgi johor premium outlet dan puteri harbour.. Seronok sgt..teruja untuk trip seterusnya..next trip???hehe P/s : walaupun prgi tmpt org,, tmpt kte adlah yg terbaik!!! I love malaysia!

..something happened..

hari ni, macam2 peristiwa yang terjadi kat aku... **seronok+gembira+epy+sedih+malu+++++++** banyak gler perasan yang ada hari ini..~huhu~ apa yang aku igat.... first,, ak langgar seseorang pas makan, mmang aku malu tahap giler!! pas 2 plak happy gler g jalan2 ngan wana kat padang besar..**ecem gler budak UIA 2**~haha banyak sebenarnya story morie nak cter pasal hari nie.. tapi,, sbb xthu apa yang nk dihuraikan lagi,,jadik.... setakat 2 lah dlu hikayat aku..~~hahahahaha~~ p/s~ sedih sbb cuti raya cina n msti rndu 6ixth sense + epy sbb balik kampung!!!