Skip to main content

..segalnya disini..

assalamualaikum..

hai all...hari nie aku nak share tarikh yang cukup bermakna bagi aku..tarikh bermulanya cerita aku disini..ada cerita gembira and cerita sedih...sedar tak sedar dah 3 tahun aku kat sini...rasa macam baru je aku berada kat kedah nie..ada cerita suka dan duka selama aku disini..ada pengalaman dan kenangan yang tak mungkin aku dapat kat tempat lain..

setiap waktu ada cerita yang berbeza..ada sedih,,ada suka,,,ada geram..tapi semua tu adalah kenangan yang cukup indah bagi aku..kenangan yang tidak mungkin aku miliki ditempat lain..dan setiap kenangan adalah berbeza bagi setiap orang...dan begitu juga aku..ada kenangan yang aku nak ingat selalu dan ada kenangan yang aku ingin lupakan tapi kenangan yang aku miliki adalah kenangan sangat indah...


disinilah juga bermulanya sebuah persahabatan diantara kami semua..sekali kita berkawan,,kita akan tetap kawan...itulah yang aku tahu sejak dari mula kita berkawan...selama 3 tahun nie juga berbagai pengalaman yang kita dapat rasai bersama..pengalaman yang aku perolehi selama nie akan aku ingat selamanya..insyaAllah...


aku hanya ada beberapa tahun je lagi kat sini..memang seronok sebab dah nak habis belajar..tapi bila diingat-ingatkan balik aku pasti sedih kerana tak mungkin pengalaman dan kenangan yang dapat disini sama dengan yang lain..bagi aku,,disinilah segalanya bermula..wahhh...sedih tiba2..padahal ada 2 tahun lagi..tapi apa pun,,aku akan guna masa yang aku ada nie sebaik mungkin..aku tak sia-siakan masa yang ada nie..aku arap macam tu lah..yang pasti kita akan merindui saat-saat disini..

ouh..tak mau cerita sedih-sedih lagi....aku takut terlebih touching..='__"=


yang pasti....14 julai 2008 bermula lah segalanya disini...tarikh yang amat bermakna bagi aku..dah cukup 3 tahun kat sini..dah sediakan aku untuk menjadi seorang guru???

p/s: saya sayang korang...pasti akan rindu saat-saat kita bersama..^__^

Comments

  1. lagi2 tahun je lagi utk kita anyam angan2 kita menjadi kenyataan...
    aku harap hubungan persahabatn kita akan berkekalan smpai bila2..

    luv u mokcik.... ;)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

..Jalan-jalan di universal studio singpore n johor..

First trip wif aty..rumet time duk hostel dlu...thanx sudi layan kerenah kite..
Dari terengganu ke johor..johor ke singpore..singpore ke johor..johor ke terengganu..hehe.. Saya sangat gumbira!

Universal studio singpore..







Jalan2 dkat johor la plak kte..prgi johor premium outlet dan puteri harbour..







Seronok sgt..teruja untuk trip seterusnya..next trip???hehe
P/s : walaupun prgi tmpt org,, tmpt kte adlah yg terbaik!!! I love malaysia!

Timewise Day & Night solution

Bagi pengguna2 Mary Kay dah dapat kulit sihat n cantik dgn set botanical apalagi bolehlah gunakan 2 serum nie untuk improvekan lagi uolls punye kulit.๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ƒ

๐ŸŒผTimewise Day Solution mengandungi spf35 dapat melindungi wajah dari dirosakkan oleh sinar UVA&UVB pada siang hari.
๐ŸŒผ Timewise Night Solution diperkaya dengan vitamin A, C dan E. Gabungan vitamin ini dipercayai dapat mengaktifkan kolagen semulajadi dalam kulit wajah.

Mengapa perlu pakai kedua2 produk nie❓❓

๐ŸŒน Kerana kita nak kulit sihat dan cantik dengan segera❗️Betul tak❓❓
๐ŸŒน Tahukan anda selepas usia 25tahun penghasilan kolagen kulit anda semakin berkurang. So ambillah langkah segera dengan menambahkan serum ke dlm program penjagaan kulit anda.

• Jangan tunggu 40an kerana ketika itu kulit anda sudah tenat,tiada lagi seri muda pada kulit anda.
• Tak percaya❓lihat saja wajah wanita 40an yang tidak dijaga. Rasa macam nak panggil mereka makcik jeakn❓❓Cuba bandingkan wajah2 pengguna setia Mary Kay dan BC Mary Kay sume nampak mud…

Tips jimat gaji pertama

Sebenarnya aku nie xsabar nk kerja..nak rase duit sendiri katakan...Nak bagi mama n papa, nak simpan tuk kawen..mcm2 la lagi dlm fikiran aku nie... Tapi apa pun...aku kena la ada perancangan tuk pastikan apa yg aku nak,,tercapai..amin... Tbe2 aku teringat pasal kurus celek kewangan yang aku pergi ari tu n nasihat2 yg sempat aku dgr dri org2 yg ada pengalaman nie..ditambah plak dgn apa yg aku sempat belek2 dri majalah dan internet..hehe So,aku rse aku nk kongsi la sikit..
First sekali, JANGAN dapat gaji tu terus nak beli kereta..yela..dh ada duit..mstila nk pakai kereta..kereta plak bkn kereta biasa2 tp kereta hebat2 la kn..tula silap kita sebenarnya (sbb aku pun angan2 nak pakai kereta mewah ble dh dpt gaji,hehehe). Kita sepatutnya simpan duit untuk duit kecemasan dimana duit tu sama bnyak dgn gaji kte 3 bulan..kita jgak kena simpan sekuarang-kurangnya 10% dri gaji kita sebagai simpanan tetap kita..
Second, kita kena buat bajet tuk diri kita tu...berapa kita nk simpan n berapa yg kita bole…